Wednesday 16 December 2015

Cara Menyemak Penggunaan Data Internet Anda

Salam sejahtera rakan pembaca dan rakan blogger sekalian.Sudah 2 hari Tuan Asam tak update laman blog ini.Belum ada cerita menarik lagi hendak dikongsikan.Untuk Entry kali ini pun entry yang simple dan ringkas sahaja dari Tuan Asam.Tuan Asam ingin berkongsi dan bercerita serba sedikit secara ringkas tentang aplikasi yang membolehkan kita menyemak berapa banyak penggunaan data internet yang telah kita pakai sepanjang hari,minggu mahupun bulan.

Tuan Asam dah pakai guna aplikasi ini lebih dari setahun. Sepanjang Tuan Asam pakai aplikasi ini pada android phone ,Tuan Asam dah mula boleh mengatur perbelanjaan internet untuk sebulan dan berapa yang harus Tuan Asam pakai.Jadi Tuan Asam galakkan rakan-rakan blogger sekalian untuk mencuba aplikasi ini.

Rakan-rakan boleh sedut Aplikasi  terus ke android phone rakan-rakan DISINI

kalau ingin yang original berstatus UPDATE boleh sedut DISINI

Sebelum sedut bolehlah rakan-rakan semak dulu screenshot yang Tuan Asam tampal dibawah.






Sekian sahaja dulu untuk entry kali ini.Semoga aplikasi ini memberi manfaat serta kebaikan kepada pengguna tegar android phone seperti Tuan Asam.

"APLIKASI ini tidak mendatangkan apa-apa tweak atau trick,cuma bertujuan menyemak penggunaan data harian yang telah kita guna pakai.Kalau ada yang tanya cara nak kasi tweak trick ini aplikasi,tak dapat Tuan Asam nak tolong"



Bantu Saya Untuk Capai Impian 1 Juta Klik.Klik DISINI.Terima Kasih.
Pautan Ditaja oleh Lynk.my

No comments:

Speak Your Mind

Powered By Blogger · Designed By Seo Blogger TemplatesPublished.. Blogger Templates